July 6, 2011

BANANA BREAKFAST

Photobucket
God morgon! Här har vi redan vaknat och ätit morgonmål. Nu väntar jag bara på min duschtur och sedan drar vi in till stan för lite shopping.
Ja, det där med banan... det är en greij med den. Jag nämligen älskar bananer. Måste verkligen ha en per dag och det här har jag fått höra på jobbet också att jag alltid har en banan med mig. Bananchocklad, banankaka, torkad banan, stekta bananer... you name it, I love them all! Men de är ju så goda! :D

Good morning! We woke up kind of early today and then we ate breakfast... now I'm just waiting for my turn to go to the shower and then we're going to hit the town for some shopping!
Oh and I have to tell you that... I have a thing with bananas - I love them! I must have at least one banana per day. Even my co-workers laugh to me because I always have a banana with me! :D

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥