March 14, 2010

won't go home without u

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
jacket - aeropostale, scarf - h&m, bag - jessica simpson, boots - zara
Idag vågade jag ut med en liten tunnare jacka men det var bara för att jag åkte bil till ett köpcentrum. ;)

För en vecka sedan blev min favorit jacka från Zara, en scarf och ett par vantar stulna i en bar. Jag kan bara skylla mig själv att jag lämna den vid knaggen utan att se efter den och litade på att ingen tar den. Men liksom vem vill ha någon annans jacka? Känns det inte fel att gå omkring med någonting som inte är ditt? Jag lärde mig iaf att aldrig mera lämna någonting utan synhåll.
Nu har jag bara hoppats på att vädret blir varmare så jag inte behöver använda mina förra årens vinterjackor.

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥