January 26, 2010

tick tock

Image and video hosting by TinyPic
Den här veckan är helt fullt upp för mig.. förutom att sitta nio timmar på jobbet varje dag så måste jag åka till mamma och mata katter flera gånger (även hålla dem lite sällskap), imorgon blir det träff med Fiona, måste komma ihåg att lämna tillbaka en skjorta till H&M, städa hemma, tvätta en massa byk och på lördagen blir det inflyttningsfest hos en vän. Hoppas även på att min beställning från nelly.com hinner komma före lördagen (vilket sket sig säkert nu när jag tänkte på det högt;). Ja..och mellan allt det här måste man ju hinna mata sin egen katt och sig själv och eventuellt sova lite också? Asså inga älskade lugna hemmakvällar den här veckan... kanske jag får plats med det på söndagen! :)
Image and video hosting by TinyPic
pics: maurie and eve

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥