December 31, 2010

Mitt år 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Simmade med delfiner! Reste första gången utomlands med J. Besökte Fionas sommarställe.
Photobucket

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mina nyårslöften var att köpa en MiuMiu väska och resa mera... det blev ingen väska men det blev faktiskt några resor.

3. Fick någon du känner barn?
Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?
Som tur inte.

5. Vilka länder besökte du?
Estland två gånger, Grekland och Portugal.
Photobucket
Photobucket
6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Fortfarande mera resor. Jag vill också ha mera tid för vänner.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Min egen födelsedag 2.9. då jag fick simma med delfiner och 14.10. då vi var och se på Lady Gaga.
Photobucket
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Portugal resan, jobbrelaterade greijer, sov under stjärnhimlen i Grekland.
Photobucket
9. Vilket var ditt största misstag?
Att jag hållit så dålig koll på min ekonomi.

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Nikon 50mm objektiv! Om vi går in på kläder så är det nog svarta väskan, kilklackade svarta skorna och Crocker jeansen som var de bästa inköpen.
Photobucket

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran (tråkigt nog) och Portugal resan.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Den super varma sommaren!
Photobucket
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Någon liten snuva och halsonta här och där... inget allvarligt.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Katy Perry - California Gurls, St. Johns Dance - The Plot, Shakira - Waka Waka, Usher - OMG...


15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Kanske en aning bättre... hittade en ganska bra balans mellan allting.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
 Vänner. Önskar också att jag skulle ha stannat och njutit av några stunder mera än vad jag gjorde.
Photobucket
17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
...jobb? :D haha..skämta. Önskar att jag lagt lite mindre tid på att bry mig om onödiga saker.

18. Hur var din julafton?
Julgröt, bastu, mat, julgodis, julklappar, film... lika mysig som alltid!
Photobucket

19. Blev du kär?
Jaaaa, blir varje år lite mer kär.

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Tittar ganska sällan på tv mer... men Desperate Housewife är alltid bra!

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Hatar inte någon.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Hmm... om jag måste vara ärlig så läste jag bara två böcker under året och jag kommer inte ihåg vad de hette! :D

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Nicki Minaj


24. Önskade du dig något som du fick?
Yes indeed, fick Diana kameran och Ray Ban aviators!

Photobucket
25. Önskade du dig något som du inte fick?
Jo, var är min iphone 4??

26. Vilken var årets bästa film?
Inception

27. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Ganska slapp stil med lite girly touch. Converse sitter också hårt i min stil.
Photobucket
28. Hur firade du din födelsedag?
I Albufeira - simmade med delfiner och på kvällen blev det sushi middag på stan.
Photobucket
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥