September 17, 2010

smoothing resurfacing primer

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
nu är jag ingen sminkexpert men ville iaf tipsa om den här L´oréal Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer (aning långt namn för produkten...) som jag använt nu i några veckor och varit riktigt nöjd med.

primer används alltså för att släta ut hyn och den läggs på ansiktet efter ansiktskrämen och före foundation. själv har jag en ojämn hy och denna primern är den första jag provat på men den har faktiskt fungerat bra åt mig. får en betydligt mycket jämnare hy och sminket hålls på plats hela dagen. dessutom gör den hyn lite mattare så pannan och näsan börjar inte skina av fett under dagen... :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥