September 23, 2010

FCKING TINYPIC

fan fan fan fan alltså faa-an!! jag har i över ett år nu laddat mina bilder till bloggen från tinypic och idag har de plötsligt UTAN varning kommit upp med det här: "Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic." Jag blir så jävla förbannad för jag kan ju inte ens se alla mina bilder på tinypic, även om de säger att man kan göra det! Känns som hela mitt liv har krossats sönder (snacka om dramatisk nu)... men det gör det faktiskt för det här är som min dagbok där det är roligt att bläddra tillbaka och se vad man gjort och hur man har haft det... och nu är allt borta?! Aaaaaaaarggggh! Måste måste MÅSTE försöka lösa det här, annors dör jag. Seriöst.

I hate tinypic right now. All my pictures are gone. I'm sooo angry and sad because this is like my diary and I can't take it if I can't get back my pictures.

6 comments:

  1. va faaaaaan!! :( vittu så sjukt, hu kan dom gö så att de man ha uploada int ens syns mera??!

    ReplyDelete
  2. säg de... ja tog kontakt också till dom att fan mina bilder syns ju int ens på tinypic. fick bara ett kallt svar att man borde ha alla originala bilder på sin egen dator, dom har inga backups. såklart har ja originalen, men int minskade och photoshoppade. och va fan... min blogg e ju ba helt förstörd nu. har inga bilder kvar. måst typ gö en ny blogg bara...... :'(

    ReplyDelete
  3. Men nu syns ju bilderna??:o

    ReplyDelete
  4. Fiona: påriktigt? ja gick in på tinypic och dom har tagit bort den där infon också... undrar om dom bara skämta?! :D iaf...från och med nu blir det photobucket istället!

    ReplyDelete
  5. Bra! lönar sig int sätta dit mer bilder. Kanske dom fick fö mycke hat mail:D

    ReplyDelete
  6. :D yup... bland annat av mig, haha! :D

    ReplyDelete

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥