August 22, 2010

BLOCKFEST 2010

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
videos & photos taken by me
igår var ju som sagt en helt otrolig kväll. adam tensta & st. john's dance lämnade inte oss kalla med 45minuters show, fan jag hoppade och dansade igen som en galning!
freeway & jake one gjorde sitt också, tyvärr blev det pinsamt tomt när de skulle uppträda.
även om jag gick dit bara för att se de här artisterna så fick även kymppilinja mig att lite dansa och sjunga med (det lilla jag kunde)... övrigt är jag ingen fan av finsk rap så det blev ingen material av dem.

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥