March 6, 2010

yes or no?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
fick igår hem ett par heels som jag klickat hem från nelly. älskar modellen på dem, precis sådana som jag lätat en tid, MEN... nu är jag lite osäker på klackhöjden som går på 14cm. problemet är att jag vet inte om jag vill gå omkring som 185cm lång. så snälla nu behövs det hjälp, skall jag behålla dem eller inte??

my new heels from nelly. i love them but the problem is that do i want to be 185cm tall or do i send them back?

6 comments:

  1. Wow, det ser bra ut, klackhöjden skulle inte vara ett problem för mig, men jag förstår dig, min kompis sålde förra året alldeles to die for Miu Miu platåskor just för att hon blev ca 185 cm lång i dem. Och de var inte alldeles säkra för vristerna.
    Jag tyckte 185 cm bara såg bra ut, men det beror väl på, du har visst en pojkvän - blir du längre än han i dem?
    Personligen skulle jag inte sälja men jag har aldrig varit "tillräkligt" lång. Blir som bäst ca 177 i riktigt högklackat.

    ReplyDelete
  2. Anna N: Oh, Miu Miu klackar! Men jag kan visst förstå din vän. Man kan känna sig ganska osäker i sådan längd, speciellt när man når redan männens längd om inte över också. Visst blir jag också längre än min pojkvän men man kan väl låta bli att använda dem med honom... ;) Destu mer jag tittar på skorna som står där på golvet, destu mer vill jag behålla dem! :D

    ReplyDelete
  3. jos osaat kävellä noin korkeilla koroilla niin sit ne on ok:t, mut jos et niin se näyttää vaan kauheelta

    ReplyDelete
  4. A: Haha, ihan oikeessa oot! On kyllä onneksi helpot kävellä:)

    ReplyDelete
  5. Hell yes, keep the heels ;-) Ihanat!

    ReplyDelete
  6. Emiliak: I will keep them!! :D

    ReplyDelete

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥