February 8, 2010

so wrong

Image and video hosting by TinyPic
Känner mig helt utmattad idag. Kom för en stund sedan hem och fan vad jag svor över Finlands vinter. Har liksom fått nog med att gå omkring i exakt samma kläder varenda dag bara för att inte frysa, trött på lös snö som man försöker dra sig vidare i men som man glider alltid ett steg tillbaka, hård vind varenda gång jag går hemåt, människor som är så deprimerade och negativa och drar ut de på fel människor... I know, I know det hjälps inte att klaga, våren kommer inte något fortare men jag måste bara få skriva ut lite dagens agressioner.

Nu skall jag ställa mig vid spisen och laga lite mat. Som tur fortsätter Desperate Housewives idag, det räddar kvällen!

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥