February 10, 2010

dr.hauschka

Jag har alltid haft ganska dålig ansiktshy, mycket finnar på hakan, pannan och förr hade jag även på kinderna. Som 18 åring började jag använda mig av Dr. Hauschka och redan efter några dagar såg min hy slätare och friskare ut. Efter det har jag enbart använt Dr.Hauschkas produkter för mitt ansikte. De innehåller ingredienser från naturen, bl.a. mandelmjöl, ros-, jojoba- och mandelolja. De här produkterna kostar ungefär 20e/st, vilket i min åsikt blir ganska dyrt när man skall ha flera olika produkter men jag sätter gladeligen pengarna på något som verkligen fungerar för mig och får min hy att må bra.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Använder mig av rengörnings mjölk, rengörnings creme, ansiktsvatten, ansiktsmjölk och även ansiktsolja som jag har använt slut nu.

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥