January 8, 2010

little bit inside

Image and video hosting by TinyPic
Nämn något som gjorde dig glad igår: maten jag gjorde lyckades!

Vad gjorde du kl 08 imorse: satt på jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan: drack vanilla coke
Det sista du sa högt: "BUU!"
Det senaste någon sa till dig: "va?"
Vad har du druckit idag: apelsinsaft, vatten, te, kakao, cola
Vad var det senaste du åt: våfflor!
Vad var det senaste du köpte: mat, mat, mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: träd färgad (lite rödaktig...)
Vad är det för väder hos dig nu: hos mig är det väldigt varmt men där ute är det kallt och snöigt
Godaste glassmaken: mango-melon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Sover du tungt: absolut! man kan typ sitta och skrika brevid mig men jag vaknar inte :D
Drömmer du mardrömmar: ibland..de är mer konstiga än direkt mardrömmar
Trivs du med ditt jobb: inte precis vad jag kommer göra länge men det går för tillfället
Favoritklädsel: shorts och t-shirt/linne
Image and video hosting by TinyPic
Favoritlåt just nu: Alicia Keys - Unthinkable
Vad ser du om du tittar till höger: gardiner och vår lilla franska balkong
Vad gör dig glad just nu: veckoslutet
Vad ska du göra härnäst: tänkte dra mig till sängs
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lugn och nöjd
Favoritgodis: M&M'S!
Kläder just nu: mini shorts, t-shirt och J's hoodie
Sommarplaner: se vänner, sola, resa, äta glass
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: nej...men skulle gärna spela piano
Morgon eller nattmänniska: 
nattmänniska helt klart, får inte upp mig på morgonen
Vad är viktigast för dig: familj och vänner
Är du kittlig: absolut :D
Snarkar du: hah, neeeeeeeej ;D
Stjärntecken: jungfru
Äckligaste insekten: myror och kackerlackor
Längtar du mest efter just nu: solen
Image and video hosting by TinyPic

listan från cosmopolitan.se

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥