September 2, 2009

02091989


Det här är dagen jag får säga farväl åt mina tonår.

Har aldrig varit något stort fan av mina födelsedagar, tycker att alla andras födelsedagar är väl mycket roligare. Att få ge presenter och se den andra glad får min mage att pirra mer än någonting annat. Själv har jag bara svårt att ljubla över att fira sin egen dag. Kanske är det för att jag aldrig haft barnkalas när jag var liten. Jag var alltid på alla vänners kalas och hade super kul, men egna födelsedagar firades bara inom familjen. Vet inte varför det var så, jag kunde väll ha bara frågat efter barnkalas men vågade aldrig.

Innerst inne bubblar det ändå viljan att fira sin dag, innerst inne älskar man ju alla fina presenter man får. Men det bästa är ändå att ha sina närmaste och käraste vänner runt omkring sig den dagen.

Idag är man 20 år och inte ett dugg vuxnare eller smartare än igår, men medan tiden flyger framåt så skall jag lära mig att njuta av mina kommande födelsedagar vilket jag försöker göra idag också. Alla är ju värda att fira sin dag, som tur är det bara en gång om året, hah! ;)

Hoppas alla har en fin och solig onsdag! :)

2 comments:

  1. Little Jenny's growing up.. NOT. oih, va vi kommer ha roliga/löjliga (säkert nolo också) dagar framför oss ännu ^^ Happy b-day<3

    ReplyDelete
  2. Vad är roligt utan löjligt?! :D Thanks F<3

    ReplyDelete

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥