August 21, 2009

That's My Cool and I can't Take It Off




Det här är vad jag har hållit på med igår och kommer att fortsätta idag...

Det är ju så att jag tillsammans med Fiona och J sticker iväg till Blockfest i morgon för att se på vår favorit artist ADAM TENSTA!
Är så jävla excited att jag inte kan sitta stilla mera, vill ju fara iväg redan NU och dansa till hans musik NU. Men det sägs ju att den som väntar på något bra, väntar aldrig för länge. ;)

Det var ett år sedan jag för första gången såg hans video Before U Know It på MTV när jag var på visit i Sverige och föll genast för hans musik. Har nu spelat hans CD så mycket att den är helt skråmig redan, haha.
När Fiona och jag har varit ute på krogen så har det ibland hänt att de spelat hans första singel My Cool och då blir vi alltid helt crazy och sjunger och dansar så att alla människor runt om oss typ faller omkull, haha. Sjukt roligt!

Så det här är orsaken till MY COOL -skjortan som jag själv pysslade till igår...idag skall jag göra en åt Fiona också. Det är helt ofattbart att vi kommer att se honom i morgon, can't wait!



Translation: My favorite rap-artist Adam Tensta (SWE) is coming to Finland tomorrow and I can't wait for this gig, it's going to be awsome! I made these My Cool t-shirts for me and my best friend, so so cool. ;) Take a listen to the song too..

1 comment:

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥