March 15, 2009

Shopaholic goes danceholic

Det här veckoslutet har gått så himla snabbt att jag nästan gråter över att det är måndag och skola imorgon igen. På fredagen var jag med flickorna och se på filmen Confessions Of A Shopaholic, den var inte riktigt i min smak. Kanske om jag skulle ha varit si sådär sju år yngre så skulle den ha suttit bättre... Men själva meningen fick mig ju att tänka lite med det där shoppandet och allt. Jag som är världens bästa på att spendera pengar skulle ibland kunna spara istället för att spendera på en massa onödigt.
Efter filmen gick vi till Aussie Bar för att dricka lite goda drinkar och umgås med varandra. De spelade sådan musik som fick oss alla på danshumör så vi bestämde oss för att senare på kvällen gå ut och dansa. Det blev kanske inte så lyckad kväll, men det bästa är ju att vara med sina vänner, så det var faktiskt en trevlig dag. :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥