February 27, 2009

Lite.N.Brite

Några veckor sedan då jag var hos min frissa, så sa hon att det finns "ämnen" i vattnet som får färgat ljust hår se smutsigt ut, om man inte använder shampoo som tar bort de här oönskvärda ämnen. Så idag gick jag till Hairstore för att köpa shampoo och balsam som gör mitt blonda hårfärg klarare. Jag valde Lite.N.Brite från Matthew James, den avlägsnar de mässingula nyanserna. De var en aning dyra, men jag tycker det är totalt värt pengarna om det får min hårfärg att se klarare ut. Köpte också en BonaCure Color Save conditioner som man sprayar och lämnar i håret.

Sedan kunde jag inte låta bli att köpa läppglanset och nagellacket, tyckte om färgerna.

2 comments:

  1. Saakos kysellä miten teet noi "kuvakollaasit" että menee päällepäin, valkoset reunat ja varjostus? :-D Muutenkin kiva blogi kun on ruotsiks ni oppii vähän ittekki :D

    ReplyDelete
  2. Iitu: käytän picasa 3, se on tosi helppo ja selkeä ohjelma. Saat sen ladattua tästä osoitteesta: http://picasa.google.com/

    Kiva että tykkäät blogistani:)

    ReplyDelete

Thank you for visiting, you mean the world to me! ♥